2009. november 7., szombat

Amszterdamba jöttem

Hosszas dilemmázás, körömrágás után, úgy döntöttem, nekivágok az "nagy útnak". Vesztenivalóm nincs sok, nyelvet jó lenne tanulni. Kicsiny hazámból is kicsikét elegem lett. Szeretem, imádom, de túl sok volt belőle.
A költözkedést (lehet több évre maradok) lázas készülődés, pakolás, előzte meg. Nagy NAPok tömkelege. Először repültem, először vagyok holland földön, először jövök 1 hónapnál hosszabb időre külföldre. Tehát idegességem, félelmem érthető.
Nos, tehát kezdem az elején.
Volt egyszer egy lány, ki hazájából útnak indul, hívja a kiváncsiság, kalandvágy, szerelem. Felveszi hátára a kis batyut, benne a hamuban sült pogácsáját, felszáll a varázsszőnyegére, ami elrepíti őt egészen a fapapucsok, sajtok mesés hazájába, és ott annak is a fővárosába: AMSTERDAMba.
Innen indul történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése