2010. május 4., kedd

Narancssárgába öltözve

Narancssárga hajam rövid története

Mindig is valami nagyon feltűnő hajat akartam magamnak. De eddigi kevéske kísérletem is kudarcba fulladt. A lilás hajfesték 2 hét alatt eltűnt a hajamról, a színezőről nem is beszélve. Egyszerűen felszívódtak, pedig szakszerűen a kellő mennyiségű, minőségű kence lett felvíve a hajkoronámra.
Ezirányú érdeklődésem nem lanyhult az idők folyamán, csak az alkalomra vártam. Itt a boltokban már korábban szemezgettem a narancssárga hajspray-vel. :D Háát,most már, így utólag csak lebeszélni tudok mindekit!! :D
1.: Mindenen, ahol csináltuk (fürdőszoba) egy vékony rikító por keletkezett
2.: Amszterdam: állandó eső, igaz az a Queen's day-re is - a festéket vízzel lehet lemosni (remélem érthető a probléma)
3.: Mindent - ami rajtam volt ruha - összefogott. Amit nem közvetlenül a hajam, azt a hajamtól narancssárga kezem....
4.: Ugyanúgy jártam mint a többi színezőanyaggal: mire a kalapot levehettem, mert elállt az eső, addigra fürtjeim saját fényükben pompáztak, alig egy-egy halvány foltocska jelezte a korábbi másságát...:P

Épp az imént fejeztem be a utolsó nyomok eltűntetését is, ami még a királynőre, meg az ő szülinapjára emlékeztetne, a ruhák a mosógépben, a fürdő csillog-villog!
Persze a narancssárga cowboy-kalapot, és a két ugyanilyen színű hawai-fűzérünket leszámítva, amik a falról cinkosan mosolyognak ránk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése