2010. november 16., kedd

Bicikliszerelés nálunk

Tegnap este szereltünk,

pontosabban B., én csak felügyeltem. Szóltam neki, hogy ha nem húzzuk meg a hátsó fékemet, következő nap nem ülök bringára, mivel hazafelé már teljesen behúzott fékkel is tudtam volna tekerni. A sebbeségre, a manőverezésre jobban figyeltem mint máskor, de azért na. Nem szeretek csak első fékkel közlekedni.
Így vacsi után kimentünk és egy utcai lámpa alá toltuk a bringámat. B. először mindenáron a kábelen akart húzni, amit nemrég cseréltek ki, és gyakorlatilag meg sem lehetett mozdítani. Próbáltam a hátsó kerékre rábeszélni. Végül győztem. Megnézte. "Ohh, hozzd ki a fogot!" Kihoztam. Hosszú-hosszú percekig erőlködött. Talán volt több min 10 perc is, mire és szólt, hogy megvan. Majd hozzátette, hogy a másik irányba kellett volna csavarni. De hál'istennek a csavart még lehet használni.A fogós művelettel nem ölte meg teljesen.....Közben még meg is jegyezte, hogy nem szeretik a férfiak, ha nők ott vannak, miközben dolgoznak, és beleszólnak. Jaa, most már tudom miért. :D
Ma már legalább jó fékkel közlekedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése