2011. március 6., vasárnap

B.szülinapi bulija

Melkweg-ben jártunk

Csütörtökön volt B. 28. születésnapja. Éljen, éljen neki, így utólag is! :D
Dehát amiért írtam, az az, hogy ennek az eseménynek az alkalmából egyik barátunk hívására ellátogattunk a Melkwegbe. Pontosabban őt az ottani program érdekelte jobban. De ha már szülinaposunk is van, akkor rá is lehet fogni. Egy 5 napos techno-bulisorozat volt a 5Days Off. Az aznapi fő előadó, akiért mi is mentünk, Ellen Allien volt. Nos, nekem nagyon bejött a zenéje. Mondanom sem kell, hogy a társaságban én voltam, aki egyáltalán nem ismerte az előadót, és én éreztem a legjobban magam. :D
Nem a legolcsóbb buli volt, de mindenképp nagyon jó!!

Hágai kirándulásunkat nem felejtettem ám el. Csak egész egyszerűen sok a dolgom, pár napja érkeztem meg kishazánkból, és ilyenkor mindig sűrűsödik a program. Lassan lenyugszanak a kedélyek, és akkor töviről hegyire mindent leírok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése